Za Google AdWords oglaševanje je važna uporabniška izkušnja
Eden ključnih dejavnikov za oglaševalske kampanje na internetu ali pa kjerkoli drugje, je uporabniška izkušnja. Namreč v kolikor Google AdWords oglaševanje ni zasnovano tako, da bo privlačno uporabnikom internetnih brskalnikov in da bodo klikali na vaš oglas, potem oglaševalska kampanja ne bo dosegla želenih rezultatov – ne bo se vam povečala prodaja vašega produkta. Oglas mora biti zasnovan tako, da uporabnika spletnega brskalnika najprej prepriča, da klikne nanj in nato še da je nakup vaše storitve in / ali izdelka zanj odlična priložnost, ki je enostavno ne sme zamuditi.
Prepustite, da vam oglase za Google AdWords oglaševanje in za oglaševalske kampanje na internetu pripravlja, vodi in organizira izkušena ekipa strokovnjakov
Google AdWords oglaševanje se mora hkrati odvijati na več platformah, kot so:
- Google AdWords oglaševanje v iskalnem (search) omrežju;
Iskalno omrežje je omrežje, ki je morda še najpomembnejše, saj v tem omrežju večina uporabnikov išče tisto kar jih zanima.
- Google AdWords oglaševanje v prikaznem (display) omrežju;
Prikazno omrežje pa je tisto, ki uporabnika zainteresira, da začne iskati po iskalnem omrežju za vašim produktom.
- youtube oglaševanje;
Ljudje smo vizualna bitja, zato je Google AdWords oglaševanje s pomočjo slik ali video prikazov zelo učinkovito.
- Gmail oglaševanje (GSP – Google Sponsored Promotion);
Elektronsko pošto uporablja praktično vsak uporabnik internetnih storitev, zato je Google AdWords oglaševanje s pomočjo elektronske pošte v zelo visokem % zelo učinkovito.
Najboljše oglaševalske agencije so tiste, ki kombinirano uporabljajo vse štiri naštete možnosti za Google AdWords oglaševanje, kar zahteva kar precej znanja in izkušenj na tem področju. Zato je najbolje če Google AdWords oglaševanje prepustimo strokovnjaku oz. še bolje ekipi strokovnjakov, ki se s tovrstnim oglaševanjem ukvarjajo že vrsto let. Namreč, v kolikor se oglaševalske kampanje lotimo na napačen način, je v prvi vrsti lahko zelo draga, še pomembneje pa je to, da lahko ne doseže želenih ciljev. Za povrh vsega, pa se narobe zapeljana kampanja ne da niti popraviti oz. bi bilo popravljanje bistveno bolj zamudno in dražje, kot če se vzpostavi nova.